رقصهای مادری به نام کیم های جا در فیلم Mother، سر در گمیهای کاراگاه پارک و کاراگاه سئو از یافتن حقیقت در فیلم Memories Of Murder، هیولایی نمادین و برخاسته از تاریخ ی کره در فیلم The Host، قطاری آخر امانی و آینه نظام طبقاتی در فیلم Snowpiercer و ابَر خوکی محصول سرمایه داری آمریکا که افسارش به دست دختر بچه کرهای در فیلم Okja میافتد، یادگاریهای بر جای مانده از سینمای بونگ جونگ هو تا به امروز است. فیلمسازی که در دل تجربههای ژانری خود، به تعادل میان مخاطبان عام و خاص میرسد. دغدغه فرمیاش در ژانر از یک سو و نگرشهای یاش از سوی دیگر او را جزو گروهی از فیلمسازان قرار میدهد که آثارشان سطوح مختلفی دارند. از مخاطبانی که در درجه اول سینما را بهعنوان سرگرمی میبینند تا مخاطبانی که بخواهند بعد از هر بار دیدن به لایههای عمیقتر و جزییات بیشتری نسبت به جهان فیلم دست یابند، طیف تماشاگران فیلمهای بونگ جونگ هو را شامل میشوند. از طرف دیگر او فیلمسازیست که سعی داشته همواره مولفههای خودش را داشته باشد. اگرچه تارانتینو او را اسپیلبرگ سینمای آسیا میداند، اما او اسپیلبرگیست که آثارش امضا هم دارند.
فیلم Parasite انگل»، معجون دیگرییست از ژانرهای مختلف مثل درام، کمدی، جنایی و وحشت آن هم از کارگردانی که به خوبی بلد است ژانرها را به خدمت جهان فیلمش در بیاورد.
حرفهای جوزپه تورناتوره دربارهی فیلم بهترین پیشنهاد/ the best offer
فیلم ,بونگ ,سینمای ,جونگ ,هو ,parasite ,در فیلم ,او را ,دیگر او ,بونگ جونگ ,جونگ هو
درباره این سایت